Kuna ettevõtte ümberkorraldamise käigus sai suund võetud puhtatõulise limusiinikarja aretusele, sundis see meid ka aina enam mõtlema, kuidas oma karja paremini turundada ning hea põlvnemise, geneetika, välimiku ning sobiva temperamendiga loomad võimalikult suures ulatuses sugupullideks või karja täienduseks ära müüa. See sundis meid lisaks Eesti turule aina enam mõtlema ka naaberriikide ja sealsete müügivõimaluste peale.
Nii sündis mõte inglisekeelsest turundusmärgist, mis mis seoks ühte meie ärinime Karitsu Rantšo ning põhitegevuse, limusiinide kasvatamise. Lühendit “KR” oleme kasutanud juba hulk aastaid oma loomade nimedes aretusfarmi tunnusena ning loogiline jätk tundus selle tähekombinatsiooni edasikandmine ka turundusmärgile.
Idee realiseerimist alustasime suve hakul koostöös oma hea peresõbra, kunstniku ja graafilise disaineri Rein R. Seppiusega. Läbi sai vaadatud hulgaliselt analoogseid märke, uuritud erinevate lihaveisetõugude visuaalseid tunnuseid ning arutletud ettevõtte väärtuste üle.
Pärast pikki katsetusi jäime pidama lihtsa ja selge visuaali juurde, mis seab esikohale meie karja – nii suured kui väikesed loomad ning kinnistab meie ärinime ja põhitegevust.